close
泰勒斯

可能沒有很多人知道吧

他超漂亮的

我最近愛上了這首歌

而且MV拍超好的

很像電影喔!!






畫質清晰版ˇˇ




歌詞和MV很搭喔!!



歌詞


You're on the phone with your girlfriend, she's upset

 你和女朋友通電話, 她正在生氣


She's going off about something that you said 

她為你说的某些話而不高興


'Cause she doesn't get your humor like I do

因為她不像我一樣懂你的幽默


I'm in the room, it's a typical Tuesday night 
我待在房間裡, 這是個尋常的周二晚上


I'm listening to the kind of music she doesn't like

 我聽著她不喜歡的音樂類型


And she'll never know your story like I do 

她永遠不會像我一樣知道你的故事


But she wears short skirts, I wear T-shirts 

但她穿短裙,我穿T恤


She's Cheer Captain and I'm on the bleachers 

她是啦啦隊隊長,而我只能在看台上加油


Dreaming about the day when you wake up and find

夢想着有一天你起床時會發現


That what you're looking for has been here the whole time 

你尋找的東西一直在這裡







Chorus:

If you could see that I'm the one who understands you 

如果你知道,最懂你的人是我


Been here all along, so why can't you see?

一直陪伴你,為何你看不清


You, you belong with me, you belong with me 

你應該和我在一起,你應該和我在一起


Walking the streets with you and your worn-out jeans 

你穿著你的舊牛仔褲和我走在街上


I can't help thinking this is how it ought to be 

我不停想著,這才是對的景象


Laughing on a park bench, thinking to myself 

在公園長椅上,邊笑邊對自己说


Hey, isn't this easy?

嘿,像這樣不是很容易嗎?






And you've got a smile that could light up this whole town

你已恢復能照亮整個城镇的笑容


I haven't seen it in a while since she brought you down 

我好久没有看見了,自從她把你甩掉


You say you're fine, I know you better than that 

你說你發現我比她了解你


Hey, what ya doing with a girl like that?

 嘿,你何必和這樣的女生在一起呢?


She wears high heels, I wear sneakers 

她穿高跟鞋,我穿球鞋


She's Cheer Captain and I'm on the bleachers 

她是啦啦隊隊長,而我只能在看台上加油


Dreaming about the day when you wake up and find 

夢想着有一天你起床時會發現


That what you're looking for has been here the whole time 

你尋找的東西一直在這裡



【Repeat Chorus】

Standing by and waiting at your back door 

 一直站在你家後門等待著


All this time how could you not know? 

到這時你怎麼可以不明白?


Baby, you belong with me, you belong with me 

寶貝,你應該和我在一起,你應該和我在一起




Oh , I remember you driving to my house in the middle of the night

噢,我想起你在半夜突然開車到我家


I'm the one who makes you laugh when you know you're 'bout to cry

當你知道你快要哭的時候是我把你逗笑的


And I know your favorite songs and you tell me 'bout your dreams

我知道你最喜歡的歌,你把你的夢想告诉我


Think I know where you belong, think I know it's with me

我想我知道你該何去何從,我想我知道你該和我在一起……






【Repeat Chorus】

Standing by and waiting at your back door

 一直站在你家後門等待着


All this time how could you not know?

到這時你怎麼可以不明白?


Baby, you belong with me, you belong with me 

寶貝,你應該和我在一起,你應該和我在一起


You belong with me 

你應該和我在一起


Have you ever thought just maybe…  

你可曾想過,也许…


You belong with me 

你應該和我在一起


You belong with me 

你應該和我在一起
arrow
arrow
    全站熱搜

    cindy10247 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()